300%-os bevétel növekedés 9 napon keresztül
160 karakternek köszönhetően 9 napon keresztül 300 %-os bevétel növekedés. Ezek a sarokszámai annak az SMS promóciónak, amit egyik ügyfelünk mért a legutóbbi tömeges SMS küldés után.
Egy cipő és ruha kereskedelemmel foglalkozó ügyfelünk - akinek a nevét nem említhetjük - immáron sokadik éve az esetek többségében kizárólag tömeges SMS-ben értesíti ügyfeleit az aktuális akciókról.
Régóta ismerjük őket, jó kapcsolatban vagyunk, ezért megkértük őket áruljanak el részleteket a legutóbbi SMS kampányukról, annak eredményéről.
Figyelem, tanulságos történet következik, megdöbbentő eredménnyel!
SMS értesítést az áruházban lehet igényelni személyesen vagy online egy űrlap kitöltésével, ahol a feliratkozás dokumentálása minden tekintetben megfelel a mindenkori törvényi szabályozásnak. Ügyfelünk elmondása szerint mindig is nagy figyelmet fordítottak az adatbázis karbantartására, az esetleges leiratkozások kezelésére, hiszen tudják: egy jól karbantartott adatbázis aranyat ér.
Az SMS-eket havi rendszerességgel, minden esetben szerdai napon - az akció első napján - délután 15.00 és 16.00 óra között küldik ki. A kampány megtérülését (ROI, azaz Return on Investment) az SMS üzenetek felmutatásával mérik, hiszen a személyes, üzlethelyiségben történő értékesítési forma miatt ez az egyetlen módja a kampány megtérülés mérésnek.
A legutóbbi SMS küldést követően a következőképpen alakult a bevétel, egy átlag napi bevételhez viszonyítva:
|
350 % |
|
550 % |
|
780 % |
|
510 % |
|
330 % |
|
250 % |
|
180 % |
|
140 % |
|
120 % |
|
100 % |
Ezek fantasztikus számok!
9 napra vetítve összesen 300%-os bevétel növekedést produkált az SMS kampány, amelynek a költsége már az első „csonka” napon megtérült.
A napi bevételek alapján egyértelműen látszik, hogy a kiküldés utáni első napok voltak a legerősebbek, ezzel szemben - ha csökkenő vásárlói potenciállal is -, de 9 napig kitartott az SMS kampány lendülete. Ezúttal is bebizonyosodott, hogy az SMS gyors, azonnali elérést biztosít, és nagy mozgósító ereje van.
A fenti eredmények eléréséhez az SMS küldésen kívül természetesen szükség van egy vonzó ajánlatra, jó időzítésre és egy folyamatosan karbantartott adatbázisra.
Önnek is van sikersztorija? Írja meg nekünk!